воскресенье, февраля 07, 2016

Змагання дівчат, присвячене 8 Березня
Конкурс « Продовжи фразу»
Якщо я готую борщ, то кладу в нього…
Якщо я шию плаття, то пришиваю до нього…
Якщо я збираюсь в гості, то беру з собою…
Якщо я роблю в квартирі прибирання, то я мию…
Якщо я піду до парку, то там я буду…
Якщо я піду на пляж, то там буду…
Конкурс « Кулінарний»
Назвати блюда.
1.Із білків і фруктів. На початку слова букв « З».( зефір)
2.З борошна, хрусткі. Буква «л» в середині.( вафлі)
3.Варений цукор з горіхами, Буква « щ» на початку слова.
4. Солодке, молочне, холодне. Буква « Е» на початку слова.
5.Цукерка з буквою « Ю « в середині(Трюфелі).
6.Цукерка молочна, солодка. Буква «і» на початку слова. ( іриска).  
Конкурс – пантоміма « Ви поїдете на бал?»
З кожної команди  учасниця сідає перед «уявним дзеркалом» і користуючись
уявними предметами (Лак, губна помада тощо) показує як вона збирається на бал.
Конкурс « Ерудит»
Як звали королевича з «Казки про мертву царівну і сім богатирів».( Єлисей)
Як називається казка, в якій героїня перемагає ворога, кинув в нього свій чобіток.( Лускунчик)
Які тварини врятували Рим?( гуси)
Як називається правитель в Древньому Єгипті? (фараон)
Що може бути несмачним, навіть якщо це добре приготувати?(уроки)
Чоловік йшов по вулиці, ліхтарі не горіли, місяця теж не було. Дорогу йому перебігла сіра кішка. Як він розгледів, якого вона була кольору?
Творчий конкурс – пантоміма « Хода»
Показати втомлену, щасливу, злякану ходу.
Підсумки змагань.




Комментариев нет:

Отправить комментарий